Sæt kryds i kalenderen søndag den 7. Juni til forårsrengøring af de fælles grønne områder.
Program:
Kl 09:30: Vi mødes ved garagerne på Vosborgvej. Tag gerne arbejdshandsker og andre gode haveredskaber med.
Kl 09:30 – 13: Vi vedligeholder vores skønne fælles arealer.
Kl 13-14: Frokost
Kl 14-15: Det grønne udvalg står klar ved svævebanen til at tage imod jeres erfaringer: gode/dårlige ting samt ønsker til udvikling af de fælles arealer.
Vi glæder os til at se så mange af jer som muligt!
De bedste forårshilsner,
Det grønne udvalg
